Opozorilo:
Drugo Območje uporabe različnih kartuša model, čeprav je model tiskalnika je isto!
Če je vaš original kartuša je 61 (ali 61XL), lahko kupite naše 61XL.
Če je vaš original kartuša NI 61 (ali NE 61XL), naš 61XL ne bo primerna.
Kakršne koli dvome, se obrnite na nas za nasvet!
1 Black +1 Tri-color 61 XL Predelanih Kartuš
Kartuša Informacije:
Ime izdelka: Kartuša za HP 61 XL (CH563WN, CH564WN)
Glavni za: Južna Amerika, Severna Amerika, Jugovzhodna Azija (tiskalnik različica)
Značilnost: Obnovljeni
Tiskalnik, ki je združljiv model:
Za HP Deskjet D1000 / 1050 / 2000 / 2050 / 2510 / 3000 / 3050 / 3052 / 3054 / 3540 / 1010 / 1510 / 2540 tiskalniki.
Za HP Envy 4500 / 5530 tiskalniki.
Za HP Officejet 4630 tiskalniki.
Prostornina: Črna 18ml, Tri-color 17ml
Barva: Črno-Tri-color (C,M,Y)
Package:
Pakiranje: zaprti plastični vrečki +color box + kartonski škatli
Paket vključuje:
1 kos Black 61XL kartuša
1 kos Tri-color 61XL kartuša
Skupaj: 2pcs kartuša
Po prodaji
1. Pogosta VPRAŠANJA:
-- Zakaj je tiskalnik kaže, da "NI DOVOLJ ČRNILA" ali "PRAZNO", ali lučka "UTRIPA" ?
(primer na sliki )
Primer:
ALI
To ni problem kakovosti.To je zato, ker prvotni podjetje blokiran čip tehnologijo, tako predelanih kartuša je čip ne more 100% kažejo pravilno ravni črnila.
Prosim, ne zmenite se zanj in pritisnite "OK" gumb, če želite nadaljevati s tiskanjem, vse naše kartuše so napolnjene z dovolj črnila.
-- Zakaj je tiskalnik prikazuje "error e4" ali "ne prepozna" ali "neuspešnosti"itd.?(Primer na sliki)
Na primer v španščini:
Prvi Analizira vprašanje.
Za ta položaj, običajno v dveh razlogov:
1.Ne nameščajte dobro
2. kartuša čip dirty
Rešitev:
1. korak: vzlet kartuša in ponovno namestiti.Če težava še vedno obstaja, pojdi naprej.
2. korak: Čiščenje kartuša čip (kontaktor točk) z gumo ali alkohola bombažno krpo.Kot je prikazan na Sliki 1-2.
Prosimo, čiščenje, nato ponovno namestite, če ne deluje, poskusite čisto znova, in znova namestite.
Če je potrebno, očistite tudi tiskalnik kontaktor točk, kot je prikazan na Sliki 3.
Po 2-krat, to še vedno ne deluje, PROSIMO, OBRNITE na NAS IMMEDAITELY za rešitev.
2. Logistika: Če od vas ne prejmemo vaše element v običajni čas dostave, prosimo, obrnite na nas ASAP.
3. Package: Če izdelek je poškodovan / črnilo uhajanje / narobe model / pomanjkanje, prosimo, OBRNITE na NAS
PRVI pred odhodom negativne povratne informacije.
Sprejemamo ni vrnitve poškodovanega elementa in poslati takoj.